Jelenlegi hely

Fonyódligeti táborozás - élménybeszámoló

Fonyódligeti Tábor

2015.07.12-17-ig

Vasárnap reggel az utazótáskáinkat beraktuk Subiczné Dóriék kisbuszába, majd izgatottan vártuk a vonatot. A gyerekek nagyon megörültek egymásnak, rég nem látott barátok újra együtt.

Hat órás utazás után megérkeztünk Fonyódligetre, ahol elfoglalhattuk a szállást. Az első napon azonnal a Balatonba vetettük magunkat. A kellemes hőmérsékletű vízben felfrissültünk, önfeledt játszással, kacagással. Este ünnepélyes zászlófelvonással megnyitották a tábort.

Hétfő reggelre esős idő köszöntött ránk, ezért a Balatonban való fürdés elmaradt, helyette a parton sétáltunk, ahol láttunk szörfösöket, és hangosan szurkoltunk nekik.  Ebéd után Rómeó és Júlia című előadást tekinthettük meg a nagyszínpadnál. A tenyerünket pirosra tapsoltuk.

Kedd reggel a városnéző kisvonattal elmentünk Fonyódra, ahol egy bajszos hajós kapitány várt ránk, hogy átvigyen bennünket a túl oldalra Badacsonyba.  Nagyon meleg volt és nagyon elfáradtunk, mert sokat sétáltunk. Visszaindulás előtt csavart fagyit ettünk, ami nagyon finom volt.

Ebéd után végre újra a Balatonba fürödhettünk. Napoztunk, közben sokat beszélgettünk.

Este dob- show kezdődött, ahol aktív résztvevői voltak a gyermekek is, mert műanyag rudakkal dobolhattak.

Szerda reggelt már nagyon vártuk, mert a tábori olimpiára készült Rácz Dávid, Pásztor Lajos, Bagaianu Alexandru, Orbán Attila.  Kislabda dobásra és 400 m futásra jelentkeztek. Az egész csapat szurkolt nekik. Délután eredményhirdetés volt, ahol Alex 2. helyezést ért el.

Délután strandolás, kézműves foglalkozás. Este pedig egy fantasztikus táncházban lehettünk, ahol tánclépéseket tanulva jót mulattunk. Fáradtan, de készültünk az éjszakai bátorságpróbára. Tóth Kata kísérte a gyerekeket, éjfélre visszaértek, minden állomást megtaláltak, a feladatokat ügyesen teljesítették.

Csütörtökön délelőtt nagyon meleg volt, ezért a Balaton hűsítő vízében töltöttük. Délután készültünk a tábori „Ki mit tud?”-ra, ahol 25 gyermek lépett fel, Lakatos Anita – „Hien, Kicsit túl szép” énekkel lépett fel, ahol elsöprő sikert aratott. Az első helyezést megnyerte.  Este ünnepélyes keretek között zászló bontás volt, ahol újra felkérték Anitát, hogy énekelje el a győztes dalt.

Utána pedig egy fergeteges diszkóval zártuk a hetet.

Utolsó nap reggeli után pakolás, szép rendet és tisztaságot hagytak maguk után a gyerekek, a szervezők meg voltak elégedve a kis csapatunkkal.

Egyéni fotózásra is volt lehetőségünk a táborban, amely vidám, jó hangulatban telt, viccesebbnél- viccesebb képek készültek.

Ezen a héten a táborban 1135 gyermek nyaralt. Kötődtek barátságok, szerelmek, örömök- sírások. Nehéz szívvel jöttünk el a táborból, mert a gyermekek még nagyon szerettek volna maradni. Hazafelé a vonaton felelevenítettük az együtt töltött hat napot, jókat kacagtunk. A kisebbek hamar kidőltek, a nagyobbakkal pedig beszélgettünk. Este megérkeztünk a Tiszakécskei állomásra, ahol a nevelőszülők várták a gyerekeket. Mindenki fáradtan , tele élményekkel tért haza.

Köszönjük a lehetőséget és a támogatást.

Üdvözlettel:

Tiszakécske, 2015. 08.02.                                                     Tiszakécskei  és Abonyi csoport

Támogatások

3. Jótékonysági Futás

Videó a  "Jótékonysági futás a Fészek Gyermekek Átmeneti Otthona javára 2017." - eseményéről

Belépés

18663664-1-13

Telephelyek:
2030 Érd, Alsó u. 52.
1105 Budapest, Mádi u. 15.
6060 Tiszakécske, Déryné u. 14.
2740 Abony, Bethlen Gábor u. 2.