Jelenlegi hely

Címlap » Velünk történt » 2016

"Mutasd a szíved!" - a szombathelyi tábor élményei - diavetítéssel

Két évvel ezelőtt egy jó szándékú kezdeményezésből szerveződött össze a Mutasd a szíved program, melynek részesei lehettünk.

A Fészek Gyermekek Átmeneti Otthonának kicsiny csapata immár második alkalommal egy felejthetetlen nyári táborban vehetett részt Szombathely szívében, a Garda Hotel jóvoltából.

2016.06.29.-én nagy izgalmakkal indultunk neki a hosszú útnak, mely végül nem is bizonyult annyira hosszadalmasnak, hisz a vonatutón már hangos kacajokkal, társasjátékozással, kártyajátékkal kezdődött el a nyaralásunk. Megérkezésünkkor és ottlétünk alatt mosolyogós, segítőkész, barátságos emberek fogadtak minket. Köszönjük nekik.

Felejthetetlen nyár volt! Voltunk a Szombathelyi Kalandvárosban, ahol nagyon sok izgalmas játékot kipróbálhattunk, ügyeskedhettünk. Bátorságunk határait feszegettük a Kristálytorony kalandparkban, hol a legbátrabb gyerkőcünk a legmagasabb szintre is feljutott.

Az időjárás is a barátunk volt így sokat fürödtünk. Meglátogattuk a Szombathelyi Tófürdőt, voltunk a Celldömölki Vulkán Centrumban és azzal bátorítottak, hogy kihagyhatatlan a Bükfürdői élménycentrum is. Igazuk volt.

Rengeteg új élményben részesültünk: fürödtünk, csúszdáztunk ameddig csak bírtuk. Kis csúszdán, óriás csúszdán, egyedül, közösen, kicsivel, naggyal egyaránt. Szívünknek melengető érzés volt a sok gyerek kacaj.

A szervezők/házigazdák gondoskodtak arról is, hogy a sok élménybeli kihívásokhoz energiánk is legyen. Bőséges reggelivel engedtek el minden nap és este vártak vissza vacsorára. A gondoskodást mi is szerettük volna meghálálni, így minden este az utolsó csepp energiánkból a szállásunkhoz lévő közeli tóhoz sétáltunk és kacsaetetéssel illetve a tó hattyújának gyönyörűsségével zártuk a napot.

Támogatóink meghívása nélkül ez nem jöhetett volna létre, hálás köszönet a Garda Hotel vezetőségének, munkatársainak és minden támogató szervezetnek, akik részt vettek a programban. Kísérőként szeretnék köszönetet mondani a gyermekeknek, hisz mindannyiunk számára ők voltak a főszereplői ennek a nyaralásnak. Köszönet a sok mosolyért, kedves szavakért, illemtudó viselkedésért, és a ragyogó szempárokért.

Bemutató diasor (pptx) itt letölthető!

Támogatások

3. Jótékonysági Futás

Videó a  "Jótékonysági futás a Fészek Gyermekek Átmeneti Otthona javára 2017." - eseményéről

Belépés

18663664-1-13

Telephelyek:
2030 Érd, Alsó u. 52.
1105 Budapest, Mádi u. 15.
6060 Tiszakécske, Déryné u. 14.
2740 Abony, Bethlen Gábor u. 2.